Subject: Muudatused piiravates meetmetes, millega takistada liitu või selle liikmesriike ähvardavaid küberründeid
From: Mihkel Märtens <[email-masked]>
To: Eve-Ly Kübard (Rahandusministeerium) <[email-masked]>, "Piret Tinkus \(EMTA\)" <[email-masked]>, "Silvester Soop \(SiM\)" <[email-masked]>, "Maria Berezina \(FIU\)" <[email-masked]>, "Gerli Kodusaar \(FIU\)" <[email-masked]>, "Janar Palits \(RAB\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Egle Kossas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kati Kikas \(MKM\)" <[email-masked]>, "Koidu Talli \(MKM\)" <[email-masked]>, "Ele Russak \(sisemin.\)" <Ele.Russ
Cc: "Kati Kiisverk" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 10:13:22 +0300

Tere

EL Nõukogu otsustas 12.05.2025 teha muudatused piiravates meetmetes,
millega takistada liitu või selle liikmesriike ähvardavaid küberründeid.
Muudatustega pikendatakse otsuse (ÜVJP) 2019/797 kohaldamist kuni
18.05.2028 ning otsuse artiklites 4 ja 5 sätestatud piiravate meetmete
kohaldamist kuni 18.05.2026. Samuti ajakohastatakse kuue isiku kohta
käivat teavet.

Muudatuste jõustamiseks võttis Nõukogu vastu otsuse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=OJ:L_202500887>
(ÜVJP) 2025/887, millega muudetakse otsust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX%3A02019D0797-20
250127> (ÜVJP) 2019/797 ning rakendusmääruse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=OJ:L_202500886> (EL)
2025/886, millega rakendatakse määrust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX%3A02019R0796-20
250127> (EL) 2019/796.

Muudatused jõustuvad homme, 14.05.

Tervitades

Mihkel Märtens
Välisministeerium
Lauaülem
Sanktsioonide ja strateegilise kauba kontrolli osakond
+372 637 7352
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.